Absolwentka XXXIV LO Ogólnokształcącego im. Miguela de Cervantesa.
Studia na WKiRDS w latach 2010-2017 na specjalizacji Konserwacja i Restauracja Malarstwa Tablicowego i Rzeźby Polichromowanej. Stopień magistra uzyskała w za pracę pt. Konserwacja i restauracja feretronu malowanego dwustronnie na blasze cynkowej, oprawionego w złoconą, drewnianą ramę pod kierunkiem prof. dr hab. Marii Lubryczyńskiej. Praca ta została nagrodzona przez Generalnego Konserwatora Zabytków oraz Stowarzyszenie Konserwatorów Zabytków w konkursie na najlepsze prace magisterskie. Konspekt pracy dyplomowej został opublikowany w periodyku C-R CeROArt w 2016 r., a plakat przedstawiający przebieg prac opublikowano na Cambridge Encore Conference 2016 Teaching Conservation-Restoration.
Podczas studiów uczestniczyła w praktykach zawodowych: pod kier. dr hab. Krzysztofa Chmielewskiego, prof. ASP, przy konserwacji i restauracji bizantyńskich fresków z kościoła pw św. Jana w Amioun oraz kaplicy pw Marii Panny w Enfeh w Libanie oraz przy konserwacji i restauracji fresków z II wieku, pochodzących z Wilii Arianny w Stabiae, we Włoszech, a także w wystawach: "Mistrzowie wczoraj i dziś", wystawa kopii malarskich w Muzeum Okręgowym w Sandomierzu, "Piękno poza czasem", wystawa kopii malarskich w Gminnym Ośrodku Kultury w Lesznowoli, "Tajniki dawnego malarstwa. Studenci, absolwenci, pracownicy Katedry Technik i Technologii Malarstwa Sztalugowego", wystawa kopii malarskich w Muzeum Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie.
Po obranie pracy magisterskiej pracowała w Heritage Malta, gdzie zajmowała się ratuszem pointini obrazów sztalugowych autorstwa m. in. Mattia Preti, Antoine De Favray, a następnie w Recoop – The Restoration and Conservation Coop na Malcie przy konserwacji i restauracji XIX-wiecznych malowideł ściennych na sklepieniach Muzeum Sztuk Pięknych w Valletcie, na Malcie. Po powrocie do kraju rozpoczęła pracę w Filmotece Narodowej – Instytucie Audiowizulanym, jako konserwatorka zbiorów filmowych.