Absolwentka WKiRDS ASP w Warszawie na specjalizacji konserwacja i restauracja książki, grafiki i skóry zabytkowej (1999-2006). Praca magisterska poprowadzona została przez prof. dr hab. Marzennę Ciechańska i mag. dr hab. Patricię Engel w ramach porozumienia między Hochschule für Angewandte Wissenschaft und Kunst (HAWK) Hildesheim/Holzminden/Göttingen a WKiRDS ASP w Warszawie. Praca dotyczyła konserwacji Ewangeliarza Rosyjskiego z 1786 roku ze zbiorów Biblioteki Katedralnej w Hildesheim i została zakończona uzyskaniem w 2006 roku stopnia magistra sztuki i tytułu Diplom Restauratorin (FH). W trakcie studiów uczestniczyła w europejskim programie Erasmus na HAWK w Hildesheim, praktykach w benedyktyńskim klasztorze Altenburg (Austria) i semestrze letnim na specjalizacji Konserwacji Fotografii i Filmu uczelni Hochschule für Technik und Wirtschaft w Berlinie. Studia połączyła ze stażem w Berlinie, m.in w Jüdisches Museum i pracowniach konserwatorskich Papieratelier Schröder Caney Siedler, Hildegard Homburger i Kerstin Häussermann, biorąc udział w projektach konserwacji oryginalnych tapet z sali mitologicznej Neues Museum Berlin, plakatów z kolekcji Deutsches Historisches Museum, wielkoformatowych kartonów do polichromii Petera Corneliusa z Gliptoteki w Monachium, wystawach Berliner Zeichenkunst aus drei Jahrhunderten i Gerd Hartung. Chronist der Berliner Mode 1913 - 2003.
W latach 2008-2017 zatrudniona jako konserwator w Archiwum Akt Nowych w Warszawie, Bibliotece Narodowej i Muzeum POLIN sprawowała nadzór konserwatorski obiektów m.in na wystawach : Obok.Polska i Niemcy.1000 lat historii w sztuce, Frank Stella i synagogi dawnej Polski, Krew. Łączy i dzieli, Szafa grająca. Żydowskie stulecie na szelaku i winylu, Roman Vischniac, Żyd Legionista, Warszawa,Warsze, W sercu kraju, Andrzej Wróblewski: Recto / Verso1948-1949, 1956-1957, Co widać : Polska sztuka dzisiaj. Ponadto realizowała nadzór konserwatorski zlecanych prac konserwatorskich, uczestniczyła w panelu ekspertów programu Heriverde: Efektywność energetyczna instytucji muzealnych i bibliotecznych, brała udział w reportażach w mediach, realizowała grant norweski w ramach współpracy z instytucjami na Islandii, prowadziła muzealne warszaty jak i konserwatorskie praktyki studenckie. Zrealizowała szereg prac i ekspertyz konserwatorskich indywidualnie i na zlecenie firm konserwatorskich dla m.in : Muzeum Śląskiego w Katowicach, Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie, Zamku Królewskiego w Warszawie, Książnicy Cieszyńskiej, Muzeum i Instytutu Zoologii PAN, Biblioteki Szkoły Głównej Handlowej, Biblioteki Diecezjalnej w Sandomierzu, Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu, Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, Muzeum Fryderyka Chopina przy NIFC w Warszawie, Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu, Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku, Narodowego Centrum Kultury, Stowarzyszenia Żydowski Instytut Historyczny w Polsce, Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku, Muzeum Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Muzeum Etnograficznego w Warszawie, Towarzystwa Przyjaciół MSN, Domu Aukcyjnego DESA Unicum, Domu Aukcyjnego LIBRA, Galerii Sztuki i Domu Aukcyjnego Piękna Gallery, Ambasady Republiki Włoskiej w Warszawie, Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, firmy Artkomiks, Stowarzyszenia Bioregion w Siemiatyczach i kolekcjonerów prywatnych.
Opracowywała wytyczne konserwatorskie dla ekspozycji stałych i przygotowywała założenia projektowe dla pracowni konserwatorskich i magazynów zbiorów Muzeum POLIN i nowopowstającego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie oraz Wystawy Stałej Centrum Pieniądza NBP.
Jest członkiem ICOM, IADA, SŻIH i Polskiego Stowarzyszenia Studiów nad Sztuką Świata.
Od stycznia 2018 konserwator dóbr kultury Narodowego Banku Polskiego.