Konserwatorka obiektów archeologicznych. Koordynator prac konserwatorskich w ekspedycjach archeologicznych. Animator artystyczny.
Państwowego Zespołu Szkół Plastycznych im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy kier. reklama wizualna, które ukończyła uzyskując tytuł Technik Artysta Plastyk (2006-2010). Stopień magistra sztuki, uzyskała w Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, kończąc Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki (2010 – 2017) w specjalności konserwacja i restauracja malarstwa i rzeźby polichromowanej. Pracę poświęconą badaniom z i konserwacji skrzydła ołtarzowego z przedstawieniem św. Małgorzaty ze zbiorów Muzeum Archidiecezjalnego z Wrocławia, wykonała pod kierunkiem prof. dr hab. Krzysztofa Chmielewskiego. Równolegle ukończyła Studium Pedagogiki Artystycznej na Wydziale Zarządzania Kulturą Wizualną. Podczas studiów uczestniczyła w plenerach malarskich m. in w Bad Muskau Art Project - "W Poszukiwaniu Tożsamości Miejsca". Pod kierunkiem Grzegorza Stachańczyka. Plener zakończony wystawą grupową. W programie Erasmus Plus (Erasmus +) cours w Dublinie. W trakcie którego powstały animacje pt. Cross the Borders.
Współautorka aranżacji wystawy oraz makiety słynnego Lwa z Palmyry. Wystawa pt. „W Cieniu Wojny. Zabytki Syrii i Iraku w Badaniach Centrum Archeologii Śródziemnomorskiej UW”, która odbyła się w Pałacu Kazimierzowskim w Kampusie Głównym UW. Makietę lwa wykonano 2016 roku na zlecenie Centrum Archeologii. Zabytek ten ma dla Centrum szczególne znaczenie, został wykorzystany do stworzenia logo instytucji. Kolejno wykonane zostały makiety detali architektonicznych, arkad (autorka malarskich imitacji kamienia) prezentowanych na wystawie „Against the Sands of Time. Documentation and Reconstruction of the World Heritage – the Polish Experience”. Ekspozycja odbyła się w głównej siedzibie UNESCO w Paryżu. Aranżację prezentowano również, przy okazji 41 sesji UNESCO w Krakowie. Wystawa pt. „Against the Sands of Time” promująca wkład polskich naukowców, w ratowanie światowego dziedzictwa kulturowego. Prezentowano m. in. działalności Centrum Archeologii Śródziemnomorskiej UW.
Praktyki zawodowe: „Ratowanie chrześcijańskiego dziedzictwa w Libanie”. Konserwacja i restauracja bizantyńskich dekoracji malarskich w kościele pw. św. Jana w Amioun oraz kaplicy pw. Marii Panny w Enfeh w Libanie. Pod kier. dr hab. Krzysztofa Chmielewskiego, prof. ASP
Dodatkową specjalizację zawodową uzyskała w pracowni konserwacji zabytków archeologicznych i etnograficznych pod kierunkiem dr hab. prof. ASP Krzysztofa Chmielewskiego oraz praktykach na stanowiskach archeologicznych w Libanie i na Cyprze.
• Polsko-Libańska Misja Archeologiczna w Chhîm – ekspedycja studyjna (2017) pod kierunkiem dr hab. Tomasza Waliszewskiego, Instytut Archeologii UW oraz Centrum Archeologii Śródziemnomorskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Pomoc w pracach ratunkowych na stanowisku.
• „The Paphos Agora Project” na Cyprze - ekspedycja studyjna (2018) pod kierunkiem prof. dr hab. Ewdoksia Papuci-Władyki. Prace ratunkowe.
Po uzyskaniu tytułu magistra, koordynatorka prac konserwatorskich oraz praktyk studenckich w PAPHOS AGORA PROJECT – kierowanym przez prof. dr hab. Ewdoksie Papuci-Władyke. Projekt realizowany w ramach grantu NCN Maestro na lata 2015-2019 : Pafos – Agora, Infrastruktura i Aktywność Gospodarcza Stolicy Hellenistycznego i Rzymskiego Cypru, na podstawie badań interdyscyplinarnych. Prace ratunkowe oraz badania archeometryczne
z wykorzystaniem skaningu tomografii komputerowej.
Konserwatorka malarstwa sztalugowego w firmie Recoop (2018) – The Restoration and Conservation Coop - Malta. Gdzie m. in. wykonywała konserwację obrazu Il-Festa t-Tajba to all the parishioners of Vittotiosa w Birgu.
Konserwatorka malarstwa ściennego w Deir al-Surian Conservation Project (2017-2019). The project is a cooperation of the Universities of Amsterdam and Warsaw, financed by the Polish National Centre of Science (NCN Harmonia 2015/18/M/HS3/00621)and the Dioraphte foundation (The Netherlands). Local support is given by the Netherlands-Flemish Institute in Cairo and the Polish Centre of Mediterranean Archaeology in Cairo. The church of the Coptic monastery Deir al-Surian (Wadi al-Natrun, Egypt) has a wealth of mural paintings from the 7th till the 13th centuries. Egypt has applied the Natrun Valley monastery complex to the UNESCO World Heritage List in hopes it becomes the eighth site of the country's.
Konserwatorka zabytków na stanowisku archeologicznym w „Starej Dongoli” w Sudanie północnym (2020). Projekt finansowany ze środków Fundacji Forda. W 2017 roku na badania w Dongoli został przyznany grant ERC dla dr. Artura Obłuskiego na projekt „UMMA: Urban Metamorphosis of the community of a Medieval African capital city”. W Dongoli realizowane są zadania grantu MNiSW Dialog „ArcheoCDN. Archeologiczne Centrum Doskonałości Naukowej” przyznanego CAŚ UW w 2018 roku.