Absolwentka Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego Sióstr Niepokalanek w Szymanowie.
W latach 2001 – 2008 studiowała w Instytucie Historii Sztuki Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie uzyskała stopień magistra za pracę pt. Próba charakterystyki warsztatu malarskiego i oceny wartości artystycznej malarstwa Adama Swacha na przykładzie jego realizacji powstałych dla Cystersów w Lądzie nad Wartą, pod kierunkiem ks. dr hab. Janusza Nowińskiego.
Studia na WKiRDS w latach 2002 - 2008 na specjalizacji konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowanej. Stopień magistra uzyskała w za pracę pt. Fragment malowanego fryzu z XVII wieku dekorującego Salę Architektury w willi Ida Parravicini di Persia w Albese pod kierunkiem dr hab. Tytusa Sawickiego i docent Vandy Franceschetti. W ramach pracy przeprowadziła konserwację i restaurację barokowego fresku w Sala delle Vedute Architettoniche w Villi Parravicini di Persia w Albese (Lombardia, Włochy). Praca ta, wykonana we współpracy z Accademia di Belle Arti Aldo Galli w Como, została nagrodzona przez Generalnego Konserwatora Zabytków oraz Stowarzyszenie Konserwatorów Zabytków w konkursie na najlepszą pracę z ochrony zabytków i muzealnictwa w 2009 roku.
Po obronie pracy magisterskiej zatrudniona na stanowisku asystenta w Zakładzie Badań Specjalistycznych i Technik Dokumentacyjnych WKiRDS Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Równolegle współpracowała przy projektach konserwatorskich z wieloma firmami oraz instytucjami (m. in. Muzeum w Malborku, Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, Miasto Stołeczne Warszawa, Wyższe Seminarium Duchowne Towarzystwa Salezjańskiego w Lądzie nad Wartą). Brała udział w badaniach konserwatorskich pałacu Tyszkiewiczów w Zatroczu oraz w pracach konserwatorskich przy XIII-wiecznych polichromiach ściennych w prowadzone w kościele w Maad (Jbeil), w Libanie, pod kierunkiem dr hab. Krzysztofa Chmielewskiego.
W latach 2010-2012 pracowała na stanowisku głównego konserwatora Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, gdzie m. in. prowadziła badania konserwatorskie pozostałości XVIII-wiecznych polichromii znajdujących się na II piętrze Pałacu Myślewickiego oraz polichromii Jana Chrystiana Kamsetzera w Foyer Starej Pomarańczarni oraz organizowała prace konserwatorskie przy królewskiej kolekcji obrazów Stanisława Augusta.
W latach 2012-2017, w wyniku wygranego konkursu, zatrudniona na stanowisku kuratora-konserwatora Muzeum w Nieborowie i Arkadii, oddziału Muzeum Narodowego w Warszawie, gdzie zarządzała całokształtem działalności muzeum i zabytkowym zespołem pałacowo-ogrodowym, m.in. pozyskując fundusze zewnętrzne i prowadząc jego politykę konserwatorską, np. prace przy rewaloryzacji zabytkowych ogrodów Nieborowa i Arkadii (2013-2016), modernizację działalności oraz ekspozycji Nieborowskiej Manufaktury Majooliki (2012-2015).
W 2018 roku została powołana na stanowisko zastępcy dyrektora Narodowego Instytutu Dziedzictwa.
Stypendystka Attingham Trust I absolwentka 64th Attingham Summer School (2015). Absolwentka kursu Management prowadzonego przez ICAN Institute, Harvard Business Review (2018). Od 2017 roku rzeczoznawca Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w zakresie opieki nad zabytkami. Jest autorką prac badawczych i publikacji z zakresu plastyki nowożytnej oraz ochrony zabytków; członkiem ICOMOS, ICOM oraz Stowarzyszenia Genius Loci. W 2013 roku otrzymała dyplom Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za szczególne zasługi na rzecz upowszechniania kultury i ochrony polskiego dziedzictwa kulturowego.