Absolwent Zespołu Szkół Plastycznych im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie.
Studia na WKiRDS w latach 2007 - 2014 na specjalizacji Konserwacja Starych Druków i Grafiki. Stopień magistra uzyskała za pracę pt.: Konserwacja i restauracja drzeworytu chińskiego „Dwie kobiety i dwoje dzieci” o numerze wil.1902, z kolekcji Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie pod kierunkiem dr hab. Marzenny Ciechańskiej prof ASP. Praca ta została wyróżniona przez Stowarzyszenie Konserwatorów Zabytków w konkursie na najlepsze prace magisterskie.
W pierwszych latach po studiach w moim dorobku dominują umowy o dzieło z instytucjami muzealnymi oraz firmami konserwatorskimi. Umowy dotyczyły zarówno działań konserwatorskich jak również wykonania różnego rodzaju kopii np. opraw faksymili grafik z Białego Domku w Łazienkach Królewskich w Warszawie, namalowaniu kopii warstw malarskich ceramicznych flizów które były rekonstruowane do uzupełnienia ubytków fliz w Pokoju Farfurowym w Pałacu w Wilanowie, wykonania kopii malarskich miniatur na pergaminie z sekretarzyka Jana III Sobieskiego, które teraz są włączone do stałej ekspozycji Muzeum Pałacu w Wilanowie. Szczególną realizacją konserwatorską jaką dotychczas prowadziłam była konserwacja i badania dwóch globusów: Nieba i Ziemi z XVII wieku. Całe przedsięwzięcie było bardzo pracochłonne i wymagające – konieczne było stworzenie kilkuosobowego zespołu. Od 2018 roku posiadam jednoosobową działalność gospodarczą i zarazem pracuję na stanowisku asystenta konserwatorskiego w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie. W Muzeum moje działania ograniczają się do konserwacji pasywnej, i szeroko pojętej opieki przede wszystkim nad zbiorami na podłożach papierowych, ale również nad tkaniną, malarstwem, rzeźbą i rzemiosłem artystycznym. Praca w Muzeum nieustannie wzbogaca moje umiejętności i wiedzę w zakresie przygotowania wystaw miejscowych, krajowych i zagranicznych, sprawowanie codziennej kontroli nad stanem zachowania zbiorów prezentowanych na wystawach oraz tych przechowywanych w magazynach, nadzór nad obiektami w czasie digitalizacji. Jednym z największych przedsięwzięć w którym czynnie uczestniczyłam w Muzeum było przygotowanie 200 obiektów na cykl wystaw japońskich, a w październiku 2019 uczestniczyłam w otwarciu pierwszej wystawy w Kobe.
Moja działalność poza Muzeum skupia się na manualnej konserwacji. Współpracuję z różnymi muzeami warszawskimi i spoza stolicy, z firmami konserwatorskimi innych specjalizacji, galeriami, z domami aukcyjnymi oraz z klientami prywatnymi.