- 2014 – I. Zając - projekt konserwacji wraz z ekspertyzą stanu zachowania odbitek fotograficznych na papierze B. Schulz „Cliché - veere” ze zbiorów Muzeum Literatury w Warszawie.
- 2015 – S. Popławska, I. Zając (kierownik), konserwacja obiektów (w tym fotografii: E. Smoliński „Tylko dla twoich oczu”; P. Stembra „Kontrapunkt”, „Sleevers”; M. Michałowska, „Jeden tydzień/ Osieki ’70 Autorstwa Marii Michałowskiej”; W. Gołkowskiej, „Dezaprobator potrójny”; M. Bocian, „Krzyże. Czas urozmaicony na dobre”, „Droga do Raju, droga do Nieba, droga do Ziemi, droga do Rozumu”, „Jakby ktoś pytał”; A. Kutera, „Najkrótszy film świata”; D. Maurer, „Reversible and Interchangeable Phases of Motion (etiude No. 5)”) ze zbiorów Muzeum Sztuki Nowoczesnej Wrocław, wytypowanych na wystawę „Dzikie Pola- Historia Awangardowego Wrocławia”, która odbyła się w Zachęcie Narodowej Galerii Sztuki (19.06 – 13.09.2015).
- 2015 - S. Popławska, I. Zając (kierownik i realizacja) - konserwacja 14 albumów fotograficznych z XIX i pocz. XX wieku ze zbiorów Muzeum Warszawy (Album Instytutu Maryjskiego Wychowania Panien w Warszawie; Album Szkoły Mechaniczno-Technicznej H. Wawelberga i S. Rotwanda; Album pensji Marty Łojko (1922); Album pensji Marty Łojko (1914); Album pensji Natalii Porazińskiej; Album Szkoły Powszechnej nr 123 w Warszawie, ul. Smolna; Album pensji A. Jasieńskiej z lat 1900-1905; Album szkolny Prywatnego 4-klasowego żeńskiego Gimnazjum Kupieckiego; Album pensji Janiny Tymińskiej; Album szkolny Zofii Sierpińskiej; Album szkolny Haliny Gepnerówny; Album szkoły Leonii Rudzkiej; Album Żeńskiej Szkoły Handlowej Teodory Raczkowskiej; Album pamiątkowy firmy K. Rudzki i Sks).
- 2016 – I. Zając (kierownik i realizacja); M. Supruniuk (realizacja); S. Popławska (realizacja); opracowanie metody konsolidacji odspajającej się warstwy żelatyny (potocznie nazywanej emulsją fotograficzną) od podłoży szklanych: Konserwacja 21 szklanych negatywów żelatynowo srebrowych (z lat 1921-1939) autorstwa Narcyza Witczaka – Witaczyńskiego ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego (NAC).
- 2016 - I. Zając (kierownik i realizacja), M. Supruniuk, S. Popławska (realizacja); konserwacja i zabezpieczenie 720 pasków negatywów z zespołów: nr 27 Archiwum Fotograficzne Stefana Rassalskiego, nr 39 Wojskowa Agencja Fotograficzna, nr 65 Archiwum audiowizualne Jerzego Ficowskiego oraz 126 archiwum fotograficznego rodziny Zdzienieckich, ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego.
- 2017 - I. Zając - opracowanie metody konsolidacji odspajającej się warstwy żelatyny (tzw. emulsji fotograficznej) od płócienno-tekturowego podłoża malowanego olejem zdjęcie przedstawiającego portret Jana Cetnarskiego autorstwa E.J. Jurkiewicza z 1910 roku, własność Biblioteki Publicznej w Łańcucie.
- 2017 – M. Ciechańska (kierownik zespołu); I. Zając (kierownik ds. merytorycznych i realizacja) wraz z zespołem: A. Ciecierska, Z. Koss, S. Popławska, D. Długosz-Jasińska, P. Popławski, P. Pańczyk, T. Rizov-Ciechański - konserwacja 373 fotografii z kolekcji Muzeum Warszawy. Konserwacja muzealiów w 14 częściach w ramach projektu „Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie”- część 12 zamówienia – fotografia, obejmujący: opracowanie projektu konserwatorskiego, analiza technologiczna i stanu zachowania obiektów, dokumentacja konserwatorska opisowa i fotograficzna, badania analityczne; obiekty stanowią fundament dla nowo utworzonej ekspozycji Muzeum Warszawy.
- 2017 - 2019 - P. Pańczyk (realizacja), I. Zając (kierownik i realizacja). Konserwacja i restauracja malowego olejem zdjęcia na płótnie/ tekturze przedstawiającego Jana Cetnarskiego autorstwa E.J. Jurkiewicza z 1910 roku, własność Biblioteki Publicznej w Łańcucie.