- Konserwacja malowideł ściennych w kościele p.w. św. Jerzego w Tychnowach (czerwiec - lipiec 2011r., praca w zespole).
- Konserwacja malowideł ściennych na Dworcu Głównym w Iławie (lipiec-sierpień 2011r., praca w zespole)
- Konserwacja ramy pod sklepieniem w Kaplicy św. Anny w Kolegiacie Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny i św. Michała Archanioła w Łasku (wrzesień 2011r., praca w zespole).
- Konserwacja malowideł w Pałacu Łosiów w Narolu (lipiec 2012r., praca w zespole).
Konserwacja elewacji Teatru Wielkiego/Opery Narodowej w Warszawie (wrzesień-październik 2012r.,praca w zespole). - Konserwacja i restauracja renesansowych malowideł ściennych w Kościele p.w. św. Jana Chrzciciela w Międzyrzeczu (sierpień -wrzesień 2013r., praca w zespole).
- Konserwacja i restauracja renesansowych malowideł ściennych w Kościele p.w. św. Jana Chrzciciela w Międzyrzeczu (sierpień -wrzesień 2014r., praca w zespole).
- Konserwacja XIV-wiecznego krucyfiksu z Katedry Niepokalanego Poczęcia NMP w Koszalinie (październik - listopad 2014r., praca w zespole).
- Badania konserwatorskie sztukaterii z Willi Biruta (grudzień 2015r.).
Udział w projekcie konserwatorskim: Konserwacja obiektów archeologicznych w willi pompejańskiej w Stabiae (Włochy) dwukrotnie: 07.2015 i 07.2016; Projekt realizowany był we współpracy z amerykańsko-włoską fundacją Restoring Ancient Stabiae oraz włoskimi służbami konserwatorskimi - Sopritenza Speciale per i Beni Archeologici di Pompei, Ercolano e Stabia. - Transfer metodą stacco fragmentu dekoracji malarskiej (XX wiek), z kamienicy przy ul. Brzeskiej (wrzesień 2016r.).
- Retusz i rekonstrukcja warstwy malarskiej elementów ołtarza głównego w Kościele Seminaryjnym w Gościkowie-Paradyżu (październik 2016r., praca w zespole).
- Konserwacja i restauracja złoconych elementów ołtarza głównego w Kościele Seminaryjnym
w Gościkowie-Paradyżu (listopad 2016r., praca w zespole). - Konserwacja rzeźb z ołtarza głównego seminaryjnego kościoła w Gościkowie - Paradyżu (październik 2016 - styczeń 2017r., praca w zespole).
- Konserwacja rzeźby drewnianej "Maria" z grupy "Zwiastowania", warsztat Wita Stwosza z kolekcji Muzeum Diecezjalnego w Łomży, (grudzień 2016r., praca w zespole).
- Konserwacja i restauracja rzeźby drewnianej Chrystusa Zmartwychwstałego z Kościoła p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Gorzowie (luty-marzec 2017r.).
- Prowadzenie prac konserwatorskich przy malowidłach ściennych (XX wiek), w zakrystii kościoła p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Białogardzie (lipiec - wrzesień 2017r., praca w zespole, kierownik zespołu).
- Retusz i rekonstrukcja fragmentów gotyckiej dekoracji malarskiej (zacheuszków), w kościele p.w. Trójcy Świętej w Leszczu (listopad 2017r., praca w zespole).
- Rekonstrukcja fragmentu XX-wiecznej dekoracji malarskiej zakrystii kościoła p.w. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Białogardzie (grudzień 2017r., praca w zespole, kierownik zespołu).
- Konserwacja sześciu barokowych drewnianych srebrzonych świeczników z kościoła opactwa cysterskiego w Gościkowie Paradyżu (grudzień 2017r., praca w zespole, kierownik zespołu).
- Badania konserwatorskie zegara słonecznego z południowej ściany elewacji kościoła p.w. Trójcy Przenajświętszej w Tykocinie (wrzesień 2018r.).
- Scalanie kolorystyczne uzupełnień w rzeźbach kamiennych autorstwa Jana Chryzostoma Redlera
z bramy głównej kościoła p.w. Trójcy przenajświętszej w Tykocinie (październik 2018r., praca w zespole). - Scalanie kolorystyczne wybranych nagrobków piaskowcowych na Cmentarzu Żydowskim
w Warszawie (listopad 2018r., praca w zespole). - Konserwacja i restauracja rzeźby drewnianej złoconej (XVIII wiek), ze zwieńczenia chrzcielnicy z kościoła p.w. Trójcy przenajświętszej w Tykocinie (grudzień 2018r., praca w zespole).
- Prowadzenie prac konserwatorskich przy polichromiach autorstwa Sebastiana Ecksteina i Władysława Drapiewskiego w kościele p.w. Trójcy Przenajświętszej w Tykocinie (2017-2020, praca w zespole, kierownik zespołu); w tym konserwacja i restauracja fresku Chrzest Chrystusa w Jordanie i Spotkanie aniołów z Abrahamem (poł. XVIII wieku).
- Transfer malowidła ściennego autorstwa Jerzego Nowosielskiego Radość ze spotkania pańskiego wykonany metodą stacco a massello w cerkwi p.w. Św. Jana Klimaka w Warszawie (marzec 2019r., praca w zespole, kierownik zespołu).
- Konserwacja i restauracja obrazu w technice mieszanej autorstwa Bronisława Tyla Dom przy rynku 1960r.